Preguntes Freqüents

Accés i pàrking

/

Com arribo al Sant Jordi Club?

Pots consultar-ho a l'apartat de Com arribar

Si ja ha començat l’espectacle, em deixaran entrar?

Si, es pot entrar un cop començat. Pots accedir al recinte mentre duri l’espectacle prèvia presentació de la teva entrada.

A quina hora obren les portes abans d’un espectacle?

Cada espectacle té el seu horari, no dubtis en consultar-nos a Facebook, Twitter o per e-mail a palausantjordi[at]bsmsa[dot]cat

On puc aparcar?

Al voltant del Sant Jordi Club hi ha molts espais públics gratuïts disponibles.

On són els aparcaments per mobilitat reduïda?

Pots consultar-ho a l'apartat de mobilitat reduïda

Què puc portar?

/

Puc portar la meva càmera a un concert?

Si és una càmera compacta si. No es permet l’entrada de càmeres rèflex ni de vídeo.

Puc dur una pancarta?

Si, sempre que compleixi amb allò tipificat amb la normativa vigent respecte al material i contingut de les mateixes (només permeses amb pals material flexible i continguts que no incitin violència, xenofòbia o continguts de caire ofensiu)

Hi ha algun objecte que estigui prohibit entrar?

Tots els elements que poden ser perillosos per un mateix o pels altres incloses al Decret 112/2010 o la Llei de l’Esport (llaunes, objectes metàl·lics, etc.)

Puc entrar menjar dins?

Si, pots portar menjar.

Puc entrar beguda dins?

Si, sempre i quan la beguda no sigui alcohòlica i estigui en ampolla de plàstic de menys de 50cl. Per raons de seguretat, a les portes et treuran el tap de l’ampolla.

Entrades

/

Com puc comprar entrades?

Consulta a la fitxa dels actes de la web  quins són els sistemes de venda oficials per a comprar entrades.

Quin és l’horari de taquilles?

L’horari de taquilles varia en funció de l’espectacle. Consulta’ns a Facebook, Twitter o per e-mail a palausantjordi[at]bsmsa[dot]cat

On puc recollir les meves entrades?

Als punts autoritzats, consulta amb el sistema de venda on vas comprar les entrades.

Què necessito per recollir les entrades?

En cas de poder-les recollir a taquilles, necessitaràs el full de comprovant de compra, el teu DNI o Passaport i la targeta amb la que vas fer el pagament.

Si les entrades no les he comprat jo, les podré recollir?

Per poder-les recollir és imprescindible portar una autorització i la fotocòpia de la persona que les va comprar, així com el teu DNI o Passaport.

Si he perdut o m’han robat les entrades, es poden reimprimir?

No, no es poden reimprimir les entrades. Si perds les entrades perds el dret a accedir a l’espectacle/esdeveniment.

Si ja he comprat les entrades i no puc venir em torneu els diners?

No, no es fan canvis ni devolucions.

Es poden comprar entrades a taquilles?

El mateix dia del acte, sempre i quan n’hi hagi de  disponibles. L’horari de taquilles varia en funció de l’espectacle.

Les entrades comprades a taquilles es poden pagar amb targeta de dèbit/crèdit?

No, s’han de pagar en efectiu. No s’accepten bitllets ni de 500€ ni de 200€.

Puc canviar de seient durant l’espectacle?

No. Per raons de seguretat s’ha de respectar l’aforament de cada zona i no es pot canviar de lloc.

Mobilitat reduïda o Atenció especial

/

Poden accedir al recinte els gossos d’assistència?

Si, els gossos d’assistència tenen accés al recinte.

On són els aparcaments per mobilitat reduïda?

Pots consultar-ho a l'apartat de mobilitat reduïda

En quina zona he de comprar les entrades si tinc mobilitat reduïda?

T'aconsellem que compris les entrades més econòmiques ja que se’t reubicarà a tu i a un acompanyant a la zona reservada per a les persones amb mobilitat reduïda.

Hi ha ascensors?

Si, però només els poden fer servir les persones amb mobilitat reduïda i han d’anar sempre acompanyats del nostre personal.

Algú m’acompanyarà a la zona de mobilitat reduïda?

Quan arribis al recinte, el nostre personal t’acompanyarà fins els teu lloc.

Nens

/

Hi ha canviadors per a bebès?

En alguns dels lavabos trobaràs canviador, pots consultar-ho a l'apartat de Serveis.

Han de pagar els nens? A partir de quina edat?

Els nens menors de 2 anys no paguen i no poden ocupar seient

Puc entrar el cotxet del meu fill?

Si, però l’hauràs de deixar al guarda-roba (el preu és de 2€ per peça)

Menors d'edat

/

Poden els menors d’edat assistir als concerts?

Tal i com indica el decret 112/2010 que regula les Activitats recreatives i espectacles musicals de la Generalitat de Catalunya: “Els menors de 16 anys, han d’anar acompanyats del seu pare, mare o tutor legal”

Si sóc menor de 16 anys, puc venir acompanyat d’un major d’edat?

Tal i com indica el decret 112/2010 que regula les Activitats recreatives i espectacles musicals de la Generalitat de Catalunya: “Els menors de 16 anys, han d’anar acompanyats del seu pare, mare o tutor legal”.

Serveis

/

Hi ha servei mèdic?

Si, sempre hi ha un equip mèdic amb ambulància i infermeria en tots els esdeveniments. Davant qualsevol situació d’atenció mèdica el nostre personal sap com ha de reaccionar.

Hi ha guarda-roba?

Si. Està ubicat al costat de les entrades principals. Pots consultar la seva localització a l'apartat de Serveis.

Quant val el guarda-roba?

2€ per peça.

Teniu ascensor?

Si, però només els poden fer servir les persones amb mobilitat reduïda i han d’anar sempre acompanyats del nostre personal.

Teniu productes d’higiene íntima als lavabos?

No, els nostres lavabos no disposen d’aquest servei.

Hi ha wi-fi?

Aquest servei no està disponible en l’actualitat, però estem treballant perquè n’hi hagi ben aviat.

Hi ha servei d’objectes perduts?

Els objectes trobats es guarden dos mesos i si ningú els reclama es donen a entitats benefiques. En cas de la documentació (DNI, Passaports i/o Carnets de conduir) es fan arribar a la Guardia Urbana en un termini màxim de 72h.

Hi ha caixer automàtic?

No, no tenim caixer automàtic però pots pagar als bars i als punts de marxandatge amb la targeta de dèbit o crèdit.

Com puc assabentar-me dels espectacles previstos?

Pots consultar la nostra agenda a la web o subscriure’t a la nostra newsletter.

Es pot fumar al recinte?

No, les nostres instal·lacions són Espais Sense Fum. Trobaràs zones habilitades a l’exterior del recinte.

Queixes, suggeriments o reclamacions

/

Com puc tramitar una reclamació?

A la Instal·lació durant la celebració de l’acte. Pots adreçar-te al nostre personal per tal et faciliti l’imprés. Aquest imprés haurà de ser emplenat i lliurada la còpia corresponent a la Instal·lació. 

Per internet a  través  de l’OMIC http://www.bcn.cat/formularis/omic/ca/reclamacions.htm 

Pròxims espectacles

/

Com puc assabentar-me dels espectacles previstos?

Pots consultar la nostra agenda o subscriure’t a la nostra newsletter.

Bars

/

Hi ha restaurant obert al públic abans dels espectacles?

Si, pots consultar on son a l'apartat de Serveis.

Puc pagar amb targeta als bars?

Si, en tots els bars fixes pots pagar amb targeta. Els bars ambulants només accepten efectiu (no s’accepten bitllets de 200€ ni de 500€).

Hi ha menjar per a vegetarians?

Si, en tots els nostres bars trobaràs menjar vegetarià.

Hi ha menjar per a celíacs?

Si, en alguns bars hi trobaràs menjar adaptat per a celíacs.

Es pot consumir alcohol durant els espectacles?

Si l’acte no és esportiu o d’infància si. La venda i/o subministrament de begudes alcohòliques a menors d’edat està prohibida.

Marxandatge

/

Puc pagar amb targeta a les botigues de marxandatge?

Si, en tots el punts de venda de marxandatge es pot pagar amb targeta.